List
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

بهینه بودن در موتورهای جستجو:

امروزه، بالای ۷۰ درصد افراد برای یافتن گزینه موردنظر خود به موتورهای جستجو و به ویژه گوگل مراچعه می کنند. بهینه سازی به مشتریان شما اجازه می‎دهد با چند کلیک و کلمه کلیدی، وبسایت شما را بیابند. با بهینه سازی وبسایت یا همان سئو وبسایت شما را در نتیجه جستجوی کلمات کلیدی  توسط کاربر، در صفحات برتر و نتایج اولیه قرار می‎دهد. شما در سئو از استراتژی کشش (Pull) استفاده می‎کنید و مشتری خودش سراغ شما می‎آید.

بیشترین اثرگذاری با موبایل:

عمر دسکتاپ ها به سرعت رو به پایان است. گوشی های موبایل ما در نسل جدید، وسیله ای برای برقراری ارتباطات کاری و غیر کاری، امور روزمره، تفریح و سرگرمی، منبع استفاده از رسانه های اجتماعی، آگاهی از اخبار و رویدادها، کیف پول ما، و حتی گذرگاهی برای تبادل اطلاعات واقعی هستند. بنابر این به دنبال آن برای تاثیرگذاری بر کاربران موبایل می‎بایست:

  • مطمئن شوید وبسایت و وبلاگ شما در تمامی دیوایس‎ها ریسپانسیو (سازگار با موبایل و تبلت) هستند.
  • درباره سناریو گشت و گذار کاربران موبایل و کسب یک تجربه دیجیتالی خوشایند بیندیشید.
  • قالب ایمیل های خود را در تمامی دستگاه ‎ها امتحان کنید تا مطمئن شوید به راحتی از طریق موبایل قابل دسترسی هستند.

مخاطبان خود را با تولید محتوا ارتقا دهید

بازاریابی محتوا یکی از قدرتمندترین و موثرترین راه های دستیابی به مشتری است که اگر به درستی انجام شود، به عنوان ابزار نگهداری و حفظ مشتری، مشتریان را دو برابر می‎نماید. برای این کار به ۴ روش ساده و مرحله به مرحله زیر دقت کنید:

  • هدف نهایی شما چیست؟

به گفته استیفن کاوی، با مقصد پایانی خود در ذهنتان، شروع کنید!!!

برای بازاریابی محتوا، این به معنی کتابخانه ای از محتواست که میتواند به واسطه بازتاب تخصص و هویت بیزنس شما، مشتری جدید جذب کند.

  • در حال حاضر چه محتوایی در وبسایت و بلاگ خود دارید؟

موجودی محتوای فعلی خود را بررسی کنید. آنچه دارید ثروتی غنی از محتوای متعلق به شماست که با آن کار میکنید. در وبسایت خود، فیسبوک، لینکداین، توییتر و اینستاگرام خود قرار می‎دهید.

چند مکان برای شروع خلق محتوا : ایمل‎ ها، بلاگ‎ها، ویدئوها، فایل های صوتی، تصاویر گرفته شده، مصاحبه ها، مذاکرات و دایالوگ‎های فنی بیزنس، دانش فنی، دستورالعمل ‎های محصولات، تالارهای گفتگو و …

مارکتینگ انلاین

مارکتینگ انلاین

دسته‎ بندی‎ های مختلف محتوای خود را توسعه دهید و محتوایتان را با آنها سازمان دهی کنید تا ببینید در حال حاضر چه دارید؟!

  • چه محتوای جدیدی باید خلق کنید؟

یک برنامه توزیع قوی برای محتوای کسب و کارتان، کلیدی است. یافتن جایی که افراد محتوایی که شما تولید کردید را جستجو می‎کنند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *